Wednesday 23 February 2011

PRILOG IZ CRNE GORE

.
Ni sam ne znam kako sam listajući po Guglu naišao na vaš blog. Posebno me je obradovala činjenica da, pored mnoštva priloga iz istorije izviđačke organizacije, imate i priloge o skautima. I ja sam član skautske organizacije Crne Gore.
.
.

Nedavno, krajem januara ove godine, imali smo godišnju skupštinu našeg saveza. Jedan od glavnih zadataka ove godine je i naše učešće na Džemboriju u Švedskoj.



Ovom prilikom prila
žem nekoliko fotografija o našem zadnjem, i to zapaženom, učešću na ovoj manifestaciji.


.

Na putovanju je uvijek veselo
.
Jedan snimak za uspomenu
.
Otvaranje Džemborija


Naš logor

Imali smo zapažen nastup


Simboli mira


Evo i nekoliko fotografija o na
šim pripremama za odlazak na ljeto u Rinkaby.





Pozdrav svim izviđačima – skautima BiH, kao i svima iz država u okruženju.


Radojica Jovković


P. S.: Fotografije su skinute sa zvaničnog sajta Saveza izviđača Crne Gore.

.

No comments: