Tuesday 14 December 2010

EVO I MENE – Sejo sa Grbavice


„Veslam” ja po Google i iznenada naletih na blog SA izviđači. Prelistam polako a onda opet iznenađenje. Ugledah mnogo mojih dragih prijatelja izviđača sa Grbavice, iz nekada mog Odreda izviđača „Boriša Kovačević”! Još više se iznenadih kada ugledah i svojih nekoliko slika. Moje sreće, kada naletih na Branka Ripa, Bracu Dragoševića, Asima, Maricu, Vladu, Adelu, Melitu, Braneka i mog pajdaša „struju” Gorana Brajkovića…

Sjetih se da sam, prije nego što sam postao pravi izviđač, bio kao mališan na nekom zimovanju (neki dom ili kuća – a možda i nije to) na putu prema Bistrici na Jahorini.

Tu smo se slikali sa jednim čikom koga su zvali Dimšo a izgledao mi je kao neboder na Grbavici. Kao, on je bio kao naš „general”. Na toj slici se nalazim blizu njega držeći zastavu. Davno je to bilo. I zaboravio sam kada.
Pozdravljam sve moje drage prijatelje a, ako me se sjećaju, bilo bi mi drago da mi se jave.
ZDRAVO!
Sejo Sefić
sejosefic@yahoo.com
(imam još slika!)

No comments: