Saturday 20 February 2010

HAJDE DA ZAPJEVAMO !

.
Nismo odavno pevali. Nedavno sam dobila CD sa 28 pesama koje su izvođene na Festivalu izviđačkih pesama u Nišu, FIP-u.
.
Od 1973. god. u organizaciji Saveza izviđača grada Niša, održano je 15 festivala izviđačkih pesama. 2000. god., i pored velikog napora, festival nije održan zbog nedostatka sredstava. Tako je jedna velika, već i međunarodna manifestacija, prekinuta.
.
Ovu pesmu je snimila tada poznata grupa ''Lutajuća srca'' iz Niša, kao svoj doprinos FIP-u.
Za neke nove izviđače, ovo je već starija pesma, a mi stari izviđači treba tek da je naučimo.
.
Korisno je napomenuti da se već 8 godina u Osijeku održava Festival izviđačkih pjesama FIPO u organizaciji Izviđačkog kluba ''Javor''.
.
Stari i mladi izviđači, sakupimo pesme sa ova dva festivala, pa naučimo nove ili se podsetimo starih izviđačkih pesama.
.

KRAJ VATRE
(Oči planinke)

Od zvezda sjajnije

Od tajne tajnije
Oči su planinke vite (ili ubaciti ime)
U srcu duboko skrite.

Niko ne zna za strepnju
Niko ne zna da volim.
Gledaj me kraj vatre
Ja nečujno molim.

REF.:

Volim te oči plave
Kraj vatre u ovoj noći
Dok tiho šapuću trave
Ona (ili on) će kraj mene proći.

.
.

.Ovako se najlakše uči nova pesma.
PEVAJMO KARAOKE!
.

No comments: