Thursday 23 October 2008

GDJE SU, ŠTA RADE…

Evo i mene opet vama. Povod za moje javljanje je skup naše generacije III gimnazije iz Sarajeva koji je održan ovog ljeta u Sarajevu. Naravno, u samoj pripremi najviše učešća, kao dobri organizatori, uzeli smo MI izviđači Sarajeva, tačnije rečeno iz Odreda “Boriša Kovačević”. Pripremajući se za tu, za nas 40. godišnjicu otkako smo završavali svoje srednje školovanje, sastajali smo se više puta u Sarajevu, o čemu svjedoče i ove fotografije.



(moja raja iz osnovne škole: Srđan Perović, Svjetlana Kapor, Iskra Janičić-Dugonjić, Milan Ožegović i ja – sve izviđači, osim Svjetlane).


Na samoj proslavi godišnjice mature bilo nam je zaista lijepo, pa smo odlučili da, uz pomoć naših drugara koji danas žive u Beogradu, napravimo reprizu. 11. oktobra 2008. godine grupa, mala, ali odabrana, iz našeg Sarajeva stigla je u Beograd, na poziv Beograđana, a u organizaciji Konstantina Šintića, zvanog Kole. Kao i obično, sjetili smo se i izviđačkih dana i dogodovština, pa smo okupili i bivše izviđače, da napravimo koji snimak i za naš blog.
Na slikama dole: Brankica Milojević, Iskra Janičić-Dugonjić, Snježana Ninić-Cerić, Željko Majstorović, Gorjana Ostojić, a na drugoj je isti sastav – zajedno sa "domaćinom" Koletom.








Družili smo se u prekrasnom restoranu "Careva ćuprija" kod Hipodroma, uz dobru klopu i muziku, do ranih jutarnjih sati, pa i vama preporučujemo da ga posjetite.
I još nešto. Predlažem da se i ostali koji prate ovaj blog jave, tek da smo uvijek zajedno.

Zdravo svima,
Željko Majstorović

1 comment:

Vesko said...

Konstantin pise:Prihvatajuci predlog da se jave svi oni koji prate ovaj blog, sa zeljom da na i ovaj nacin budemo stalno u kontaktu, moram da, pre svega, izrazim svoje licno zadovoljstvo sto pripadam jednoj stvarno divnoj generaciji koju ni "kontinentalne" distance nisu uspele razdvojiti. Uvek smo bili i ostali samo raja. To smo dokazali mi, koji smo sa svih strana sveta dosli u Sarajevo na centralnu proslavu godisnjice mature a, naravno, i svi vi koji ste bili na reprizi u Beogradu.Kao sto rekoh na nasem zadnjem druzenju u Cupriji: "nadam se i zelja mi je da ovi sastanci postanu tradicija." Pozdrav svim sadasnjim i ex izvidjacima
Da smo zivi i zdravi jos godina sto!
Kole