Saturday 12 July 2008

Povratak iz raja

Hemingveji na okupu



Bio na Kubi, uživao i kubirao se 15 dana. Palme, plavo nebo, toplo more – šta je više potrebno jednom starom umornom izviđaču. Da ne biste pomislili da je bilo čisto prirodnjački, upotrebljavalo se i malo ruma, vina, ribe i drugih morskih đakonija. Kao što i pretpostavljate, prošlo je k'o treptaj oka, da sam se na povratku pitao da li je stvarno bilo 15 dana. Uspomene ostale, posjeta predivnoj Havani, hotelu u kome je živio moj pajdo Hemingvej. Kafana na 500 metara od hotela u kojoj je obično završavao dan uz bakardi, nakon jutarnjeg početka sa mohitom. Tropikana, najpoznatiji kabare bar na otvorenom u svijetu, sagrađen 1939. za potrebe bogatuna i mafije, kojih je u to doba bilo na Kubi u ogromnim količinama. Od revolucije i Kastra mjesto gdje dolaze radoznali turisti sa svih strana svijeta da uživaju u karipskom i latinoameričkom folkloru. Plesačice u kostimima veličine hanzaplasta, vatromet boja. Jednom riječju, doživljaj za cijeli život. Platiš 150 dolara po glavi, dođeš i uživaš. Po povratku otvorim blog i imam šta vidjeti. Gazda Vesko razgulio na Jadran, a izviđači u nirvanu. Pokoji komentar i jedina svijetla tačka, moja najbolja druga little Jo iliti Muhica Gorana. Ali, vidi se, i ona teškom mukom napisa prilog uz prihvaćeno opravdanje da je pritisnuta problemom, kako do odmora i mora. Ja joj želim ispunjenje želje i tuspas negdje u Jadranskom plićaku. Razlog sveg ovog pisanja i hvaljenja je vrlo jednostavan. Otvorim blog i vidim Mijin (Miin, izaberite pravilno napisano) komentar sa pitanjem: Ko je čika-Gojku dao nadimak Guša. Da li Mile ili Cober. (ne radi mi puljka sa upitnikom)
Pošto sam savremenik, znam pravu istinu. Čuveni nadimak Guša čika-Gojku je nadjenuo član kluba brđana, rijetko spominjati Arkoš Srđan. Član od prvog dana, jedan od najboljih svirača i pjevača koje sam čuo i slušao tokom mojeg izviđačkog bivstvovanja. Dobar drug i moj ratni sapatnik za vrijeme koliko sam bio u Sarajevu. Ovu priliku koristim da ga pozdravim (i kompletnu porodicu, suprugu Nadu i sinove komada dva). Slike sa Kube drugom prilikom, u stvari kada ih pošaljem nekome od stručnjaka (Cober, Vesko ili neko treći) da ih objave.
Svima lijepe praznike i mirno more

Dado Hegenberger

1 comment:

Vesko said...

Hvala Jo,ti si moje mini mi.Sto ja zamislim i pozelim ti uradis.Moram ti otkriti istinu.Slike sam ti poslao da se malo merakas,ali u isto vrijeme siguran da ces ih blogirati kada ja kazem da to ne umijem i istaknem bijeli flag.
Thank you friend.Kanader
Da ne bude zabune koristim Veskovo ime,jer sam svoj password zaboravio.Hvala Vesko i tebi