Thursday 3 April 2008

OSIPOV VLADIMIR SE JAVLJA

Prijatno iznenađeni, ugledali smo na komentarima i prvo (nadamo se ne i zadnje) javljanje izviđača Vladimira Osipova, koga znaju starije generacije izviđača. Smatramo da je njegovo javljanje zaslužilo da se nađe kao poseban prilog na blogu, pa ga kao takav i objavljujemo.

"Samo prvo i kratko javljanje. Slučajno naletio, ne znam kako, na ovaj krasni blog. Bio sam izviđač davno i možda prekratko za većinu posjetilaca bloga, pa nek ne zamjeri onaj ko me ne zna. Što će reći, od 1953. do, recimo, 1964. Premalo većih manifestacija, logora i zimovanja; za čim sam ponekad žalio. Ali ja, naravno, dobro pamtim i likove i imena meni dragih ljudi iz odreda "Mlada Bosna" i "Čičinog". Sigurno su mi to bile najljepše godine, tako važne u mladosti. Kasnije me je život udaljio od izviđača kao organizacije, ali ne i od nekih koji su u njoj ostali i duže od mene. U stvari, da ne duljim, samo kratak komentar na odličnu anegdotu o tamanjenju ostataka klope iz kazana u Buljaricama (gdje, naravno, nisam bio): Edo je Eduard Ekart, drug iz razreda sa Bećkom Gribajčevićem i Fuadom Šišićem-Šišketom. Bio sam mu vodnik u vodu "Soko" III čete Igmanske. U Ljubljani se zaista probio u maltene svjetski vrh one dozlaboga komplikovane i vrlo cijenjene japanske igre po imenu "go". Do prije par godina moglo se o njemu nesto pročitati na Guglu. A onda za inat, ništa. Telefon više nije na njegovom imenu, na adresi je drugo muško ime pod istim prezimenom. Nisam pokušavao da saznam više, bojeći se eventualne istine. – Inače, puno pozdrava Mustafi Čelebiću-Čeli (njega sam se sjetio ovih dana), Branki Danon (nije mi odgovorila na mejl upućen njoj i Braci u London), Olji Đurašković, Jadranki Salamunović, pa neizostavno Zvjezdani i Gorani... o Alji i Bećku da ne govorim, s njima sam u vezi. Mislim da nemam slika, jazuk!

Vaš Vladimir Osipov-Repeta"



Vladimiru se zahvaljujemo, očekujući da nam se opet javi sa nekim svojim prilogom. Kako on, tako i drugi, svoje priloge možete poslati na znane adrese:

bninzlata@yahoo.com

cobertopic@gmail.com

veskovic@yahoo.com

No comments: