Tuesday 22 January 2008

NAŠE SKUPŠTINE


Da li se još sjećate naših skupština? Skupština naših odreda, skupština opštinskih, regionalnih ili republičkih. Prema utvrđenim regulama SIBiH, svaka veća organizaciona jedinica je trebala održati jednom godišnje svoju skupštinu. One su se većinom održavale na početku godine. Na tim skupovima su se podnosili izvještaji o radu u prethodnoj godini, analizirali uspjesi, kritikovali propusti, donosili planovi rada za iduću godinu. Odredske skupštine bi obično kao uvertiru imale smotru svojih svih članova. Smotru bi izvršio starješina uz pratnju načelnika odreda. Nakon toga, svi članovi su ulazili u prostore za tu namjenu, obično su to bile školske dvorane a kasnije i naš Dom izviđača. Pored članstva, skupštinama su prisustvovali i roditelji, prijatelji, kao i gosti iz drugih odreda.
Samu skupštinu bi obično otvorio starješina ili načelnik odreda. Nakon samog otvorenja podnosio bi se izvještaj o radu i slijedila bi diskusija. Slično se dešavalo i sa planom rada za iduću godinu. Obično, na kraju skupštine su se proglašavale najbolje jedinice i pojedinci, te dodjeljivala priznanja. Iza skupština (zavisno od vremena u koje su se održavale) slijedilo bi druženje uz zakusku.



Jedan od poziva za skupštinu odreda

Zvjezdana i Gojko Jovanović i Miša (zaboravio sam joj prezime)


Podnošenje izvještaja




Sa skupštine OI "Mlada Bosna"


Lijepi osmjesi planinki (M. Bilić i J. Šantić)


Priznanja za zaslužan rad


Nastavak neformalnih razgovora po završetku skupštine

Slijedi nastavak

2 comments:

zlatica said...

Na prvoj fotografiji, pored Zvezdane i Gojka sedi Misa, moja predvodnica, kada sam jos bila pcelica. Ona me vodila na prvo logorovanje. Molim vas, ako neko zna nesto o njoj, volela bih, kao sto sam i nju onda volela.
Zlatica

++Muhica++ Gorana said...

Draga Zlatice, Misa se preziva Miric i vidjala sam je svake godine u Velikom Zatonu, valjda je tamo imala kucu. Na zalost,od rata ne znamo nista o njoj...
sta li je bilo mojoj mami Zvjezdani da na ovu skupstinu dodje "u civilu"? To joj je valjda bio prvi i zadnji put...