Tuesday 30 January 2007

OVO VRIJEDI VIDJETI




Nije da naš blog nije posjećen. Naprotiv! Dokaz je i ovaj prilog u veoma starim fotografija-
ma koje nam je proslijedila "stara" planinka "Čičinog" odreda Branka Danon. Naime, poslala nam je sliku sa izleta na Romaniju za vrijeme II smotre Saveza izviđača Jugoslavije, održane na Palama 1957. godine. Na tom snimku jedino smo prepoznali nama dragog Slavka Butinu, osnivača Saveza izviđača BiH. Ostale učesnike izleta ne znamo ili zbog prohujalog vremena ili zbog ne baš jasne fotografije. Na drugom snimku je logor izviđača odreda "Slaviša Vajner-Čiča" iz 1958. godine u Foči na sastavima Drine i Ćehotine. Treći snimak je grupa tadašnjih planinki na kupanju. Tu smo prepoznali u drugom redu, prvu sa lijeve strane Branku Danon, a pored nje i malu "bebu" Goranu Jovanović, kćerku Zvjezdane i Gojka. Na istoj slici je i Zvjezdana. Kako nam je rekla Branka Danon, očekuje da nam se javi i njena drugarica iz tog vremena Ubavka Cikota-Mioč, koja je trenutno u Kanadi. Očekujući i ostale fotografije iz tog doba, pozivamo i ostale planinke i izviđače da još više obogate ovaj blog, kako sadržajem, tako i fotografijama ili pak komentarima.

2 comments:

Vesko said...

Obecala sam javiti malo vise o ovim fotosima. Moja prijateljica Ubavka nije mnogo doprinjela razjasnjavanju fotografija, sem sto misli da je na onoj fotografiji na Romaniji prvi momak lijevo u gornjem redu Fuad Sisic Siske, a ovaj momak koji sjedi sam Ivica, koji je koju godinu kasnije poginuo na Novakovoj pecini. Mislim da sam vam vec rekla da sigurno znam da je Slavko Butina prvi sa desne strane u gornjem redu, a ja sjedim sasvim sa lijeve strane u donjem redu (sem ovog momka - eventualno Ivica - koji sjedi sam). Inace to je bio jednodnevni izlet sa Smotre izvidjaca na Palama 1957 godine, kao sto znate. Na toj smotri je bilo i nekoliko jedinica iz inostranstva. Znam sigurno da je bilo Poljaka, Francuza, a ostalo se bas mnogo i ne sjecam. Mislim da je na ovoj fotografiji bilo i nekoliko mladih ljudi iz tih jedinica.

Sto se tice one dvije fotografije sa logora kod Foce, koliko se ja sjecam mi smo bili na Drini, a ne na Cehotini. Mislim da na to ukazuje i sirina rijeke u kojoj stojimo. Imena planinki sa lijeva na desno (gornji red) Tanja Starovic (sestra Borise Starovica), Olivera (Olja) Prica, Paula Jaksic (tako kaze Ubavka), Nina Zavila, Ubavka Cikota, Zvezdana (Gojkova zena)
cucim u vodi ja, do mene stoji Gorana (Gojkova kcerka - musica, kako smo je zvali, posto jos nije mogla biti pcelica u to doba).

Branka Danon

Brajan said...

Ljudi pozdrav!
Zovem se Nebojsa Bratic.
Nisam nikada bio izvidjac.
Zanima me samo da li neko od vas ima kontakt sa Brankom Danon? Tu zenu nisam vidio vec skoro 30-ak godina, a volio bih da znam sta se sve desavalo sa njom i njenom porodicom (Milena, Braco, Rut) svih ovih godina. Ako imate neku informaciju, adresu, telefon ili email, javite mi na email: nebra@telrad.net
(Branki samo prenesite: BUHOTINA)