Thursday 28 December 2006

Vidi sad ovo!





Nakon dugo vremena javio nam se naš dugogodišnji izviđački (kako drugačije reći nego) drug. Naš Maša Đikić, koji je napisao sljedeće:

"Mili moji,
izvinite što nisam promptan pa se tek sad javljam. Čim sam čuo od Gvarde za vašu izviđačku stranicu, išao sam tamo i htio dodati par riječi, a onda sam se upetljao u to da moram da se registrujem, a tih internet registracija mi je toliko pun kufer da nisam dalje išao. A onda ste se i vi javili, ali kod mene gužva. Daj, isključite tu registraciju da se raja slobodno mogu prijavljivati i pisati, ja ne pamtim ikog od naše raje da bi nešto ružno napravio ili napisao, pa ta registracija stvarno nije potrebna..."

Eh, dragi Maša, mi trebamo tvoju i pomoć drugih koji su u tome vičniji od nas dvoje. Zato, očekujući bilo šta što bi nam pomoglo u tome, još boljem kreiranju bloga, evo, publikujemo još malo fotosa sa sreske smotre izviđača Sarajeva u maju 1966. godine. Obradovalo bi nas da nam se jave ovi koji su se prepoznali.

No comments: