Saturday 25 November 2006

Our profile




Još davne 1957. godine Minkica i ja smo postali članovi Saveza izviđača Jugoslavije. Bili smo članovi odreda izviđača "Slaviša Vajner Čiča". Učestvovali smo na mnogim izletima, akcijama, krosevima, logorovanjima i smotrama. Doduše, početkom '60. godina ja sam na nagovor starijih članova odreda, skupa sa Jasnom Lokmić, oživio rad odreda izviđača "Boriša Kovačević", čiji sam bio i ostao član do 1968. godine. Sa Minkicom sam se sretao na svim manifestacijama, da bismo nakon 7 godina zabavljanja našu vezu krunisali brakom koji evo traje više od 30 godina.

3 comments:

Branko said...

Dragi nasi Minkice i Vesko,
Ovo je genijalna ideja za ponovno druzenje izvidjaca novom tehnologijom.
Zar nije divno potsjetiti se na predivno vrijeme smotri ,orjentacionih takmicenja,izleta i jos mnogo toga.
Stavili bi par slika jos da skontamo kako?

Pozdrav svima
Rahela i Branko Rip

Vesko said...

Javili su se prvi Rahela i Branko Rip iz Windsora (Canada). Evo njihovog komentara

goran said...

Dragi Veskovici

Mogu vam reci dame je prijatno iznenadilo i obradovalo to sto ste otvorili. Sve cestitke. Lijepo je se podsjecati nasih putasestvija druzenja i mladosti sirom nase lijepe. Ja sam jako siromasan sa slikam imam ih svega nekoliko pa cu ih u dogledno vrijeme prezentirati sa velikim zadovoljstvom. Do slijedeceg javljanja puno pozdrava od Brajkovica