Sunday 12 April 2009

IZ ZAGREBA JE STIGLA VIJEST

Već je svima nama poznato da stranice našeg bloga "SA izviđači" čitaju mnogi nekadašnji i sadašnji izviđači. Isto tako (bar je vidljivo iz mnogih komentara), javljaju se mnogi koji, surfajući po internetu, pronalaze naš blog. Šalju svoja mišljenja, daju nove podatke, a neki i pitaju za svoje drage prijatelje. Pa ipak, prijatno nas je iznenadio komentar objavljen zadnjih dana za koji smatramo da zaslužuje da se objavi kao poseban prilog. Upravo zato ga i objavljujemo.



"Jako me razveselio ovaj post. Ja sam nećakinja Borisa Lešnika (osnivača izviđača) i bilo mi je drago vidjeti da ga se njegovi izviđači još sjećaju. Nažalost, moram javiti da je Boris umro 25. 11. 2000. godine. Nakon Sutjeske živio je cijeli život u Zagrebu i bio je vrlo aktivan u izviđačima. Imamo dosta njegovih slika, pa ako ste zainteresirani, molim vas javite mi na mail adresu anita.pizent@gmail.com."


Zahvaljujemo se na javljanju uz očekivanja da ćemo uskoro imati priliku objaviti više fotografija te drugih podataka o Borisu Lešniku.

Redakcija

No comments: