Saturday 10 October 2009

JAVIO SE I NEĆKO

.
DRAGA MINKICE I DRAGI VESKO
Nakon što sam u proteklih nekoliko dana više puta pregledao vaš i naš blog, prepun raznih osjećanja i utisaka, prvo što mogu da vam kažem je – HVALA. Saznao sam za blog od Gorane Jovanović, koju sam susreo na sahrani naše drage Mire Gribajčević. Doživio sam blog kao svojevrstan spomenik divnom vremenu, drugarstvu, predanosti svemu dobrom u čovjeku, plemenitosti, ljubavi, požrtvovanju za drugog itd. Duboko me dirnula priča o pok. Mirjani Gajić i njenim sinovima, jer sam Mirjanu, naravno, poznavao i zapamtio kao divnog i plemenitog čovjeka. A priča Olje Đurašković o logoru u Berkovini 1957. godine je i priča o mom prvom logorovanju, na kojem smo Zlatan Lučić i ja bili, kao 12-godišnji dječaci, najmlađi učesnici.


Šaljem vam i nekoliko fotografija koje su mi vrlo drage sa sljedećim komentarima:
Foto 1


Avgust 1958. god. Podgrab, I izviđačka škola – izviđači Čičinog odreda. U gornjem redu s desna na lijevo Bećir Gribajčević (čita novine), Josip Ausić-Cober, Dragan Cikota i mali ja. U donjem redu nestašni dječaci koji sjede na ramenima svoga druga su pok. Mile Dodoš i Rade Grbić-Kroko. Fuad Šišić-Šiške je krajnje desno.

Foto 2
26. 06. 1961. god. Želj. stanica Sarajevo.
Izviđači Čičinog odreda pred polazak na marš Kadinjača (20 god. Užičke republike.) U gornjem redu s desna: pok. Ćamil, Dado, Vahida, Gunđo i ja i dole Maša, Krapinče i Muha.


Foto 3.
3. 08. 1962. god. Izviđači iz II Igmanske čete Čičinog odreda pred polazak na logor u Buljarice. U gornjem redu s desna su Mladen Ovadija-Gvardo, iznad viri Boris Tankosić, u sredini je Ivo, a na kraju pok. Ćamil. U donjem redu s desna su Benko, Musto, djevojčica na slici je Rozika Papo, Benkina rodica iz Izraela, Mladen (Čvokin mlađi brat) i Goran Tankosić (sve u svemu divna djeca).
Foto 4.
.
Avgust 1963. god. Čičin odred na logoru u Grgurićima – Slano. U štabu logora su pok. Šole, Vlasta, Zlatan i ja.

Foto 5. (umjetnička)
.
Juli 1966. god. Pale – Republička izviđačka škola za načelnike odreda. Jadranka Salamunović i Jasna Vinšbah.


Za sada toliko
Pozdrav svima, najljepše želje i još jednom VELIKO HVALA
NEDŽAD DIZDAREVIĆ–NEĆKO

Zahvaljujemo se našem Nećku, očekujući da će nam se opet javiti sa nekim novim prilogom, podrazumijevajući da će i ostalim našim prijateljima preporučiti blog.
V + M

No comments: