Saturday 2 August 2008

VRIJEME USPOMENA


(iz privatnog maila izviđača Ljubomira Jakšića planinki Gorani Jovanović – šteta bi bilo da ovaj dio ne pročitaju svi koji makar zavire na naš blog – uz dozvolu autora, naravno)




“…Ovo jeste vrijeme uspomena ali u meni se uvijek nešto bunilo protiv vraćanja životnog filma jer mi je to vraćanje u vremena koja su bila ljepša od ovih, uvijek izazivalo neku vrstu "duševne" boli.
Zato nerado pišem o uspomenama i to je glavni razlog što se nisam javljao na izviđački blog, jer bi mi svako to i takvo vraćanje provociralo neželjene emotivne posljedice. Posebno se, iz istih razloga, nisam želio vraćati ni u izviđačko doba, koje je svima nama, sasvim sigurno, bilo najljepše, pa mi je zbog toga otpor bio najveći.
Uz ovo treba dodati profesionalnu deformaciju, jer sam uvijek, kao i sada, bio u toj našoj novinarskoj profesiji obavezan da pišem o vremenima sadašnjim i vremenima budućim…
Naravno, bez obzira na sve gore rečeno, želio bih da mi se jave svi oni koji su raspoloženi za, nazovimo je, privatnu komunikaciju, na: ljubomirjaksic@hotmail.com
To i takvo komuniciranje je nešto drugo. Jer ako čovjek ne želi
praviti "eseje" o vremenima prošlim, vremenima lijepim, to ne znači da nema veliku potrebu da komunicira sa ljudima koji su mu ta vremena učinili lijepim, bez obzira da li je sa njima bio sasvim blizak ili, iz nekih razloga, tada nije, pa mu je stalo da dopisivanjem nadoknadi to, tada, nedorečeno, a to je već vrijeme sadašnje.
Ljubiša Jakšić, Prag

No comments: